Monday, November 8, 2010

Undefined

Assalamualaikum.

"Hahahahahahahaha!" Terdengar suara perempuan gelak kat depan pintu bilik aku. Aku terbangun. What the! Pagi-pagi buta dah gelak kuat-kuat. Tak tido hape? Aku tengok jam. 6.03am. Lepastu roomate aku kejut, suruh bangun subuh. Padahal memang aku dah bangun. Rupa-rupanya dia pun terbangun dek suara tu. So, pergi la solat subuh. Haiyoo... Pening kepala aku. Sebab terbangun secara mengejut ni. Ok. cerita dah habis. (^0^)


Comel tak lukisan kat atas ni? Comel kan. Tapi aku buat lagi lawa. Ko tak dapat la nak kalahkan aku Inna. Kahkahkah... Ok, gurau je sweety. Bestfriend aku buat. Inna namanya. Esok birthday dia. Tengah dok fikir apa nak buat untuk dia. Ke nak buat entry untuk dia seperti ini? Atau beri teddy bear? No! No! No! Kami berdua tak suka teddy bear. (Yeke Inna tak suka jugak?)


Belajar Material Science. Target hari ini. Ni last paper aku. Lepas je dari paper aku tu esok, dah bermulalah cuti sem ni. Yeay! Wah... Esok nak exam baru nak study kah? Haiyyo! Gawat ni. Dengar-dengar cerita 10 Disember 2010, 9 pagi, result akan keluar. Erk? Exam pun tak habis lagi, result dah tahu keluar bila? Mungkin. Ok lah. Taknak cerita panjang-panjang. Nak study. Wish me luck.  ^_^

p/s: Cantik tak aku lukis yang kat bawah ni? Hehehe... Sempat lagi!



p/s/s : Lagi sekali buat tajuk yang tak sesuai dengan entry.  -.-"

Wassalam

4 comments:

hysman said...

wuihh study sane....
blog jer..
hahahaa..
sem ni byk ke subjek yg ko amek babe??
antara yg pntg??

inna said...

wooooo~ ko igt free ke amek karya org...bayo3! ^_______^

Seri said...

lukisan yang terakhir tu menarik

good luck. mesti berdebar2 menunggu senarai tampal (result) keluar

Along Fina said...

Hysman,
Jap g aku study arr ni. huhu... subjek yg aku amek? banyak... antara yg terpenting.... sume penting. takdek antara2 dah... hehhhee...

Inna,
aku byar dgn kaseh sayang erk... hehehehe

kak seri,
Menarik erk? kalau jual agak2 laku tak? hehehehe...
*inna jgn jeles. hahaha
Hopefully result tu cantek... huhu