Monday, November 1, 2010

Anak-anakku comel bergaya Contest

Assalamualaikum...

Selamat pagi. Bagi sesiapa yang membaca bukan pada waktu pagi, sila tukarkan perkataan 'pagi' tadi kepada perkataan 'petang' atau 'malam' mengikut kesesuaian. Ya? Hehehe...

Harini aku join contest lagi. Sebab tak tahu nak update apa untuk hari ini. Hehehe... Mungkin sesiapa nak bagi idea? 



Okeylah. Contest kali ini bertajuk Anak-Anakku Comel Bergaya Contest. Alamak, aku belum berkahwin! So macam mana ni? Fuhhh... Nasib baik penganjur kata tak kisah anak saudara atau sesiapa sahaja. Yeay! Di atas ni adalah banner contest. Klik pada banner tersebut untuk terus ke contest post. 

Aku tag kepada Kak Amienna, Kak Farhana, Kak Seri dan sesiapa yang sudi. Yang penting, saya jadi refferal kamu ya. Kalau aku, referral adalah terus ke penganjur sebab aku memang dapat tahu dari penganjur. Huhuhu...


Ha... comel tak? Nama si comel ni Husna. Husna adalah sepupu aku yang paling muda. Ada sepupu aku yang paling tua pulak dah kahwin dan beranak. Kalau aku ni? Errr... tak lama lagi kahwin la kot. Err...

Okeylah, tu sahaja untuk kalini. Harap pihak penganjur berpuas hati. Okeh? Wassalam...

3 comments:

Seri said...

fina, tag yang mana ek? tak jumpa la kat entry yang mana 1. hehe

Along Fina said...

entry ni la.. huhuhu... cube akak bace entry ni... huuuu

Kauthar Afifah Ramli said...

fifie datang tinggalkan cmnt. btw, cantik contengan anda itu. :)