Wednesday, October 21, 2009

Gambar Kenangan Platun A4 Kesatria Negara +++ Blog Rakan Siber

Assalamualaikum...
Post yang lepas aku da crite tentang Komander2 kami kan.. Arini aku nak tunjuk plak gambar platun aku, A4. Seperti kebiasaan, aku takde dalam gambar sebab aku jadi tukang tangkap gambar. huhuhuu.. (sedih tak?) ( -.-")

dah! dah! takde maknenye nak sedih2...

To be frank, aku takde la kenal sangat sume platun aku tu... sikit2 tu adela... yela, ramai beb!!! jumpe pon seminggu sekali. bukannye ade sesi perkenalan ke, ice breaking ke, atau pape je lah.. cume bile ade amik attandance tu je la mata melilau tengok sape pemilik nama yang dipanggil. takpon klu nak tahu nama seseorang tu, tunggu dia menyahut masa komander panggil nama die. fuh~ letih kan... kan3! erm.. Even komander sendiri pon, bukannye pernah kenalkan nama.. nasib baik ada name tag... Kan, Komander Hakim?

Tapi takpe.. nasib baik komander Hakim mesra la jugak (walaupun kadang2 garang gile!) dengan anak2 platun die nie.. Trimas komander... (^_^)v

Semoga segala ajaran (termasuk denda!) beliau dan jurulatih Kesatria dijadikan iktibar.. Ilmu itu bukan untuk disimpan saja, tapi umtuk diamalkan dan disampaikan...


Siyes rindu gile kat dorang... huhuhuhuu... (padahal baru berpisah semalam!!!!!!!!!!!!!!!)

Ok...Kawan2, nak gtau ni aku ade pegang lagi satu blog. Blog Rakan Siber UiTMPP. Adeh... jangan salah sangka ye kawan2, aku bukan pegang sorang2, mmg ade beberapa lagi ahli Majlis Tertinggi kami bertanggungjawab terhadap blog tu. Jadi jika ada kritikan, cadangan boleh la cepat2 gtau aku... k? Kepada Saudara Norman,(pengerusi Kelab Rakan Siber) sile lawat blog tu k? (sekarang!!!) aku dah ubah templete...

Malam ni, ada Majlis Penutup Pertandingan Fotografi UiTM Di Hatiku. Nak tau aku jadi pe malam ni????? Jadi MC... ye, kawan2.. Pengerusi Majlis. Huhu.. skrip pon tak buat lagi ni, dah rilek2 plak kan... mmg sengal... Nantikan aku malam ni, k???

K la kawan2... aku undur diri dulu. Doakan aku ye supaya malam ni semuanya berjalan lancar. InsyaAllah...

Wassalam...
~FiNa~

p/s:tangah fikir, patutke aku pakai highheel malam ni???

2 comments:

Naz said...

pokcik 1st?? hehehehe....

naper asyik ko jer jd cameramen? kan ramai member2 kat platun ko tu. ko suruh lah salah sorang yg gnteng2 tu amekkan pulak... ahaks...

Along Fina said...

naz,
takpe.. sebenarnye aku mmg suke amik gamba org. xske org amik gmba aku.. klu nak amik gmba aku, aku amik sndri bole la... huhuhu