Sunday, April 5, 2009

Tagged mencopet from hysman

salam... wa... hysman berhajat nak copet wallet aku setelah wallet die dicopet oleh abg naz... hahahahaha.... terpakse la aku upload image nie...


saje je aku taruk atas buku tu... sebab, diman ada wallet aku tu, pasti akan ada planner and pen aku tu bersama.... hehhehehehheheeee... tu pen kesayangan aku tu, ade tercetak kat situ, faculty of mechanical engineering, uitm... hahahaha... pen cenderahati.... hahahhahahaa...








haa....... sebelum bukak wallet ni, kne tengok dlu gambo teddy kat dpn tu... hehehheheee... nak bagi suspen sket... hahahaha...








ha... inilah rupe isi wallet kesayangan aku nie...


antara isi2 kandungan wallet aku adelah:


i) ic


ii) lesen memandu P moto+ kreta aku...(fresh lagu tuh...)


iii) kad slurpee 7E...


iv) kad matrik mase study kat mrsm kkb dlu..kenangan tu... sayang sgt kat kad tue...


v) kad prepaid digi yg ade tercetak kalender... ntah aku jumpe sape2 punyer ntah... tibai jer,,, berguna tu...


vi) frame simcard maxis and celcom... aku gune both numbers....


vii) gambar berukuran passport. untuk kecemasan... sebab besanya kalo aku nak isi pape yang memerlukan gambo, aku akn lpe bwak... so aku simpan je dalam tu... senang...


viii)resit pape ntah... bermacam jnis resit tersimpan kat ctu... kalo aku rase resit tu penting, aku sumbat je kat salah satu poket kad wallet aku tu... hehhehehehheee....


ha??? puas ke kpade pihk yang berkenaan??berasa kaya kah anda???



duit??? duit tak simpan dalam tu... duit dalam poket je... bagi aku, payoh beno nak kluarkan duit dari dompet... yela, stiap kali nak bayo je, nak kne slongkar hand bag aku... padahal nak kluarkan singgit je... leceh woooo.... hehhehehe


ha, aku ade tag baru ni.


















tag ni, aku tujukan khas untuk

i) hysman

ii)naz

iii)kak anem

iv)kak amieynna

v)karl

vi)zul

vii)afie

slamat menjawab tag...